joi, 22 aprilie 2010

Dezamăgire!!!


Am trăit multe ,deşi nu am o vârstă inaintată , am simtit multe , un copil de varsta mea fiind străin de aceste sentimente , şi totusi este atât de greu să fii dezamăgit de persoana la care te astepţi cel mai puţin!!!
Mă doare să ştiu că persoana care am fost ,sau cel puţin am crezut că sunt un real sprijin să mă considere un "puppy", un nimic .
De acum inainte am să ştiu să mă gândesc de două ori inainte să mai ofer un umăr pe care să se plângă , inaite să mă bucur si să plâng alături de o persoana.Mi-e greu să ştiu că o vorbă bună spusă acum ... poate deveni mâine un cuţit înfipt in inimă.Multi poate mă consideră prea imatur , dar eu ştiu ca ceea ce simt eu poate simţi şi cel mai bătrân om de pe pământ oricâta experienţă de viaţa are!
Acum mă pregătesc să plec.Să parcurg drumul spre "maturitate".Şi am să mă întorc ... am să mă întorc bărbat!!!

4 comentarii:

  1. uneori alegem calea gresita prin care aratam ceea ce simtim.
    daca te-ai despartit de ea nu inseamna ca odata nu v-a fost bine.ti-am zis eu demult ca nimic nu e pentru totdeauna.
    daca ti-a pasat de ea de ce nu ai incercat sa o pastrezi?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu a fost tradata dragostea ... a fost tradata prietenia... o prietenie pe care eu o credeam adevarata. Dar asta e traim intr-o lume a oglinzilor

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ai crezut-o adevarata? poate doar voiai sa o faci sa para adevarata...

    RăspundețiȘtergere
  4. te rog sa stergi chestia asta de pe blog...nu te prinde rolul de victima!
    daca nu te-as cunoaste te-as crede...saracul =))

    RăspundețiȘtergere