sâmbătă, 22 mai 2010

Plan de "viitor"


Intr-o buna zi o sa cer in casatorie pe cineva.Va fi indeajuns de draguta pentru ca parintii mei sa fie fericiti.In primul an vom face dragoste tot timpul.In al doilea si al treilea din ce in ce mai putin...Dar exact cand o sa ne plictisim unul de celalalt va ramane insarcinata!!Dar dupa 10 ani ma va insela ... pentru ca voi fi prea ocupat, prea obosit sa mentin familia pe linia de plutire.
Eu voi afla... ii voi ameninta pe amandoi ... si pe mine...vom trece, in sfarsit peste toate.Inflamarea spiritelor nu va merita osteneala.
Imi voi trai restul zilelor dorindu-mi , cateodata, ca urmasii mei sa aiba o viata pe care eu nu am avut-o , iar alta data, voi fi bucuros ca sunt exact ca si mine.

2 comentarii:

  1. atunci cand exista iubire, respect si incredere o relatie nu resimte niciodata timpul. daca te va preocupa sotia ta in fiecare zi, am certitudinea ca veti avea o viata de poveste si peste 40 de ani de casatorie. nu fi pesimist!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere