marți, 1 iunie 2010

Epilog...


Imi amintesc si acum cand am intrat pentru prima data in clasa inainte de a incepe ora .Era in banca si citea o lectie la istorie , iar cand si-a ridicat privirea m-a lovit cu un zambet cald si plin de culoare.Ma intreaba ce fac , iar eu , la inceput din politete ii raspund la salut , nestiind ca aceasta conversatie are sa fie startul unei prietenii extraordinare.
Povestea se contiunua la cafea in curtea scolii , acesta fiind locul unde am inceput sa povestim si sa ne bucuram de inceputul unei noi zi de curs.De weekend-uri nu mai are rost sa vorbim ... de fiecare data fiind parca interminabil. Abia asteptam sa ajungem la scoala sa ne povestim cum am petrecut weekend-ul.
Timpul a trecut , si problemele discutate au devenit mult mai personale ... prietenia dintre noi devenind mai cordiala decat la inceput.Am ajuns in final sa ne povestim multe lucruri ... si sa avem grija unul de altul .Nici ea nu stie dar ... o consider ca surioara pe care mi-am dorit-o inainte de-a se naste fratele meu .
Acum scriu la sfarsitul unei zile de examen ... examen care a facut-o pe ea sa sufere putin.Imi pare bine ca am fost acolo pentru ea , si ca am putut sa ii ofer un umar pe care sa planga atunci cand viata a nedreptatit-o , dar pe dealta parte imi pare rau ca nu am putut sa fac mai mult ... sincer m-as arunca in foc pentru prietenia noastra!!!
E timpul sa ne luam la revedere ! Dar eu stiu si simt ca aceasta prietenie va rupe barierele timpului si BETHU va ramane aceeasi si azi ... si maine... si peste un milion de ani !!! LOVE YOU BET!!!

Un comentariu:

  1. uneori stau si ma gandesc doamne,
    nu stiu cum sai multumesc cum,
    sai multumesc pentru tot ce a facut,
    mia dat curaj sa devin cine acum sunt
    ca ma intarit fata mergi inainte
    o sa ai parte si de fapte nu doar de cuvinte
    ori ce ar fi voi fi aici mereu
    sti bine te poti baza ai sprijinul meu
    miai dat doamne tot ce e mai frumos
    ce se putea
    miai dat speranta sa traiesc si o traiesc prin ea
    mia fost alaturi zile bune si nopti grele
    cand plangeam din despratiri sau barfe rele
    de mici copii ea mereu ma apara
    acum ca emare e ca si mama mea
    ma alinta ma rasfata cat se poate
    si imi da si pumni sa ma trezesc la realitate
    cazi te ridici tot ce zici e:"rabdare"
    plangi te distrugi vrei sa fugi si te doare
    dai tot ce ai si ce nu ai
    totusi pare
    ca nu poti sa le pui lumea la picïoare
    Acum vad a venit si randul meu
    Sa am grija de ea asa cum a facut ea mereu
    Si nu pot, doamne, mainile-mi sunt legate
    Nu pot sa fac s-o trezesc la realitate
    Sa pot sa spun ca viata nu e nedreapta
    Sa uit de tot ce-a fost ca-i fata desteapta
    Ca merita tot ce e mai bun, trecutul e trecut
    Viitorul conteaza acum
    Dac-as putea i-as da parte din mine
    Vreau s-o vad zambind, urland de fericire
    Sa spun:"Hai ca putem s-o luam de la capat
    Sa dam peste amintiri, asa, doar in treacat
    Ca astazi cazi, te ridici, maine-ti trece
    Sa ii amintesc ca unde-s doi puterea creste
    Ca impreuna trecem peste tot
    Ca o prietenie trece si prin foc
    (Prietenie adevarata}
    kiss u beth :*:*:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere